1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556929

Sv: Spelarjakten

Zäta75: Jag misstänker att allt var klart och samtliga skrivit på förutom Nitra som förhalade det hela......

Det är ju inte första gången det krånglar med papper för slovaker.


Svarskommentarer

Sv: Spelarjakten
Timrå Icon: Eller så kan man tro på en konspirationsteori att eftersom man inte har bekräftat att det inte blir något med Stumpel än så håller nubben på att prata med Stumpel och Nitra för att han kan komma över lite senare så han hinner spela några matcher med Nitra först eftersom de verkar behöva honom. Det är ju ändå uppehåll i Sverige över en vecka snart så spelar ingen roll om han ansluter lite senare. Om alla papper är klara dvs. Annars skulle nog nubben och fler ha vetat det vid det här laget och gått ut med det tycker man.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...