Dream Team: Tolkningsfråga och tolkningsfråga. Är alla papper klara och kan godkännas av IIHF så är det det som gäller. Om Stumpel inte ändrat sig och inte vill spela i Timrå dvs. Isf kanske han går att övertala. Det låter som att han behövs i klubben pga sjukdomar bland spelarna och har blivit övertalad av klubbledningen att stanna. Iaf tillfälligt. Men nubben jobbar kanske på att få över honom. Borde ha gått ut en dementi vid det här laget annars som sagt om allt vore klart.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dream Team: Tolkningsfråga och tolkningsfråga. Är alla papper klara och kan godkännas av IIHF så är det det som gäller. Om Stumpel inte ändrat sig och inte vill spela i Timrå dvs. Isf kanske han går att övertala. Det låter som att han behövs i klubben pga sjukdomar bland spelarna och har blivit övertalad av klubbledningen att stanna. Iaf tillfälligt. Men nubben jobbar kanske på att få över honom. Borde ha gått ut en dementi vid det här laget annars som sagt om allt vore klart.
Vi lever på hoppet!!