Zäta75: Ja, det är väl dags att ge någon av dom som gjort mål de 14 senaste omgångarna lite mer speltid. Om Gunno hämmas av en handskada, så lär ju den inte ha läkt om vi hade fixat en ny center :-(
Självklart skall Murley och Smolenak spela i en leadingline!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Zäta75: Ja, det är väl dags att ge någon av dom som gjort mål de 14 senaste omgångarna lite mer speltid. Om Gunno hämmas av en handskada, så lär ju den inte ha läkt om vi hade fixat en ny center :-(
Självklart skall Murley och Smolenak spela i en leadingline!