ernie eagle: Lugn i bussen nu Magnus, jag har aldrig menat att hoppa på dig, annat än med lite humor. Tar du det verkligen på allvar, eller?
Lundell rockar oxå fett, men i min uppväxt har det varit rätt mycket av Ebba, Imperiet och gamle Thåström. Det är först nu när man passerat de 30, som man gett gamle Uffe chansen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lundell rockar oxå fett, men i min uppväxt har det varit rätt mycket av Ebba, Imperiet och gamle Thåström. Det är först nu när man passerat de 30, som man gett gamle Uffe chansen.
Ulf Lundell - RESPECT!