1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 155737

Sv: HJÄLP!!
Svehla55: Har du funderat på det du säger själv: "Timrå var fan inte bra idag...", nej det var dom inte, tror du att ni skulle ha vunnit lika klart om Timrå gjort en toppmatch ikväll. Trots förlusten för TIK, jag tror säkert att det är tillfällig ringrost. Dessutom kanske man är nedtränade för att toppa formen bäst till ett slutspel.

Jag skulle också vara skitnöjd efter an sån här seger, men om du kollar in tabellen i elitserien skulle jag inte vara så värst kaxig och prata om slutspel när ni ligger där ni ligger. Timrå ligger trots dagens förnedring ändå 10 poäng före er i tabellen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer