1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1558978

Sv: Apropå nånting...
El Maco:Precis. o Warulfven själv, Loob, är förstås inte tillgänglig. O  Hv-Frick, vaddå plötsligt över natten? Har väl ältats i åratal denna fråga, men gnidigheten är ju enorm, vill INTE dela med sig av TV-miljonerna! 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
zigge: Lite löjl att det inte finns 14 elitserieorganisationer idag. Nä, just det. Men nog finns det minst två klubbar till i allsvenskan som snabbt kan uppgradera sig. Leksand, SSK, DIF, Malmö, Örebro, Västerås... Almtuna med ny arena. Herregud, Mora har ju spelat slutspel för inte allt för länge sedan. Elitserien och Allsvenskan med fjorton lag var, det vill säga 28 klubbar med elitverksamhet. Mer bredd, större nationell täckning. Fotbollen floppade med sin utökning men fotbollsstoryn i Sverige är helt annan än hockeyn.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer