Samen: På egen risk. Men visst fan blir jag avundsjuk på er då supportrarna hoppar, obefintligt i Timrå men då ligger medelåldern i klacken på 30+ i princip och har man nått den åldern använder man i regel rullator. =)
Kan ju också påpeka att Leksands hall inte är det mest estetiskt tilltalande schabraket som jag sett under mina 2-3 år som riktig supporter. Allmänt sunkig och mörk, den bilden har etsat sig fast sen sista matchen i kvalserien. Med det inte sagt att Timrås hall inte är sunkig men den är ljus iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan ju också påpeka att Leksands hall inte är det mest estetiskt tilltalande schabraket som jag sett under mina 2-3 år som riktig supporter. Allmänt sunkig och mörk, den bilden har etsat sig fast sen sista matchen i kvalserien. Med det inte sagt att Timrås hall inte är sunkig men den är ljus iaf.