Absolut. Med tanke på att det bara är Hallin och Larsson som lärt sig åka skridskor och Robinson med sina passningar och spelförståelse kontra hans istid, då måste man verkligen ta vara på slumparna
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Absolut. Med tanke på att det bara är Hallin och Larsson som lärt sig åka skridskor och Robinson med sina passningar och spelförståelse kontra hans istid, då måste man verkligen ta vara på slumparna