Sen gör ju timråhataren Johansson inte saken bättre. Fy fan vad jag hatar denna domare!! Men frånsett det så är både Växjö och Rögle mycket bättre hockeylag än Tik. Båda har ju ett anfallsspel så det är ju ett under att Tik inte är borta sedan länge
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen gör ju timråhataren Johansson inte saken bättre. Fy fan vad jag hatar denna domare!! Men frånsett det så är både Växjö och Rögle mycket bättre hockeylag än Tik. Båda har ju ett anfallsspel så det är ju ett under att Tik inte är borta sedan länge