1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614729 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1564862

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Men titt! RR2!! Välkommen tillbaka!! Var har du varit.....? :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon: Tack! Har läst men inte orkat skriva :)

Överlag tycker jag Timrå gjort en bra säsong efter förutsättningarna. Vill dock bara tillägga till nedanstående inlägg: Visst, målvaktssidan har inte varit Timrås huvudsakliga problem, snarare har den varit kanske den bästa lagpositionen under säsongen, men det motiverar självklart ändå inte att man inte spelar med bästa möjliga lag. 


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.