Laken: Fast alla RIKTIGA supportrar, hardcore-supportrarna alltså, dyker upp nu på tisdag och bevittnar vad som kan vara sista ES-matchen för TIK på obestämd tid.
mikenomad: Asch då, då faller jag på att vi är i Hassela över sportlovet och vi spelar en betydelselös match i morgon. Hade matchen gällt nåt hade jag självklart varit på plats. Jag får köra Hardcore-stilen i KS istället. Fast revansch i efterhand kanske inte räknas.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer