Erytrocyt: Gott så. Ja, visst finns det en del gamla profiler man gärna skulle se här igen. Häromdagen när RR2 kikade in studsade man till en aning. Av lite nostalgi och glädje. Det är ju annars en kille som fått utstå mycket spott och spe för sin kritiska ställning till Timrås prestationer. Håhåjaja, tiderna förändras sannerligen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Återstår att lista ut vem du eg är då. ;)