Ok jag vet iaf att lag 1 - 2 möts i Premiären det läste jag nedan här igår och fick reda på det även från annat hålla tidigare igår. Vi får helt enkelt kolla hur länge det varit så här för jag är själv osäker.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dream Team:
Ok jag vet iaf att lag 1 - 2 möts i Premiären det läste jag nedan här igår och fick reda på det även från annat hålla tidigare igår. Vi får helt enkelt kolla hur länge det varit så här för jag är själv osäker.