Sista seriematchen denna säsong, jag hoppas det inte blir den sista i ES utan att vi drar igång till hösten igen.
Matchen får väl ses som en uppladdning inför kvalet, jag hoppas alla ger järnet så att vi får valuta för entrépengen. Hur många åskådare kommer det att räknas in ikväll? Blir det över tretusen får vi nog vara glada.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sista seriematchen denna säsong, jag hoppas det inte blir den sista i ES utan att vi drar igång till hösten igen.
Matchen får väl ses som en uppladdning inför kvalet, jag hoppas alla ger järnet så att vi får valuta för entrépengen. Hur många åskådare kommer det att räknas in ikväll? Blir det över tretusen får vi nog vara glada.