1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1567351

Sv: Apropå nånting...

haggen:

HAHA nej jag bor som sagt inte i Leksand men jag instämmer med de flesta att det är åt helvete att det får gå till så här. Jag är besviken och ledsen över hur klubben är skött och vilka tomtar som suttit i tidigare styrelser. Nu får vi hoppas den nya ledningen sopar reda på skiten och att vi fixar ett positivt eget kapital till sommaren 2014. Men först och främst måste jag och vi andra leksingar koncentrera oss på det sportsliga. I år är det våran tur ;)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: fixa positivt kapital ? De kan väl inte va några problem . Be kommunen kasta in 50 millar

Sv: Apropå nånting...

konspirations teorier?

oscarhedman41Ja!! Idag kom äntligen belöningen från@lansfastOvikStort tack Lina & Jessica 😃pic.twitter.com/w6LkYhg8qE4 minutes ago · reply· retweet · favorite



Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...