1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1569544

Sv: Apropå nånting...
Precis som man på förhand misstänkte blir nog Leksand att räkna med i år. De såg riktigt giftiga ut mot SSK och vann hur lätt som helst efter en explosiv inledning där SSK:arna tycktes ha glömt att ta av skridskoskydden. Faktiskt hade jag även väntat mig att Rögle skulle få problem redan i början av serien. VIK vann inte oförtjänt. Har ju tippat att både vi och RBK får lämna finrummet till förmån för de lag som möttes i Tegera Arena i går men det är ju bara att hoppas att det där tipset går åt fanders...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jahaja.... Nu tillkännagav man nyss på CSPORT att CMORE tecknat sändningsrättigheter för ES med ytterligare fyra år. :|

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...