Timrå Icon: Jag håller nog på alla som spelar mot HV eller FBK. Ja, så är det nog...
Inlägg: 1569628
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hälge: Precis.
Mat och mat förresten.
Blir väl en raggarballe med svängdörr i Bjästa hehe
Mat och mat förresten.
Blir väl en raggarballe med svängdörr i Bjästa hehe
+ 1