Carl Lejonkräk: ja, Belissimo står. Att Lundström är skadad...det tror jag är rätt klart vid det här laget. Blir tufft idag igen. Det här laget kommer att få kämpa in varje poäng. Förra året hade vi en Murley i form och en Bremberg som var oslagbar. Huga, känns inte alls bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blir tufft idag igen. Det här laget kommer att få kämpa in varje poäng. Förra året hade vi en Murley i form och en Bremberg som var oslagbar.
Huga, känns inte alls bra.