Jag har tänkt om nu.vinner iokväll som vi gjort hela säsongen,sen tvålar vi dit Leksand med Ryno och Gabbe,dom som inte har fått plats i vårat rödvita gäng..
Sen är det elitlloppstempo sista 9 poängen...
Nu går vi i enad front,långt från kört.. vill inte se Asplöven och Tingsryd på söndagarna kl:16:00 ....Det går ,men vi får jobba som fan,och det NU!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har tänkt om nu.vinner iokväll som vi gjort hela säsongen,sen tvålar vi dit Leksand med Ryno och Gabbe,dom som inte har fått plats i vårat rödvita gäng..
Sen är det elitlloppstempo sista 9 poängen...
Nu går vi i enad front,långt från kört.. vill inte se Asplöven och Tingsryd på söndagarna kl:16:00 ....Det går ,men vi får jobba som fan,och det NU!!