Hahl Bundy:Jo det kan gå,vi har bättre lag en alla utom Rögles spets,så ser man på det krasst så SKA det gå! Iskall öl och ett jävla driv i kväll så är vi galet bra med..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hahl Bundy:Jo det kan gå,vi har bättre lag en alla utom Rögles spets,så ser man på det krasst så SKA det gå! Iskall öl och ett jävla driv i kväll så är vi galet bra med..
Leksand på Torsdag avgör ALLT då...