Clark: Dom har väl i och för sig erkänt TIMRÅ redan tidigare, och sagt att dom säkert kommer att gå till slutspel. För det är ju det som gäller, eller hur ? Att vinna serien är egentligen fullständigt ointressant.
Själv såg jag matchen på TV. Tyckte att "Crippe" gjorde en mycket STARK insats. Han krigade verkligen och slet. Det var en fröjd att se honom i kväll. Har jag FEL ???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom har väl i och för sig erkänt TIMRÅ redan tidigare, och sagt att dom säkert kommer att gå till slutspel.
För det är ju det som gäller, eller hur ? Att vinna serien är egentligen fullständigt ointressant.
Själv såg jag matchen på TV. Tyckte att "Crippe" gjorde en mycket STARK insats. Han krigade verkligen och slet. Det var en fröjd att se honom i kväll.
Har jag FEL ???
TIMRÅ IK 4 Ever !!!