1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1574120

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Bra med rutin då det blåser snålvindar!
Bra idé med ett Timrå-koperativ där.
Jag var förresten på ett föredrag om hur man drar in pengar till klubben (ja en annan klubb. Är med i tre till) och det finns en hel del olika sätt.
De tog upp ett exempel (tror det var Dala-Floda) där man i första hand ringde upp och skickade ut inbetalningskort till så många man bara orkade med.
Sedan gick man tillbaka i dokumentationen och kollade alla kopplingar hos gamla medlemmar eller boende på orten till stora företag.
Tror de hittade någon koppling till Bill Gates till och med.
Det gäller att hitta kontakter med resurser.
Men de finns där

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

bryt ihop och kom igen! 

Väntade 18 år förra gången, intresset växte bara mer och mer. Vi blev fler och fler.

bara ekonomin inte havererar nu så är det roligare att spela i toppen av en tabell istället för botten!

en svart dag.

men, det kommer andra dagar 


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer