1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615021 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1574127

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon:

Fast topplag? Nja, men han är ju knappast känd som någon mästertippare.

Jag är mest förvånad att han inte tror att Leksand tar SM-guld nästa säsong. Men han kanske håller en medvetet låg profil så att någon kollega ska få ta på sig dumstruten för en gångs skull. Tomas Ros kanske? Han är väl Leksandsfan har jag för mig?


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erytrocyt: Han vill bara vara med och surfa på framgångsvågen.
Bli bjuden på lite kickoff-fester för es osv.
Han och Ros kan vara lagmaskotar och dansa poledance för grabbarna

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...