Ja, lite märkligt. De ska vinna det ena och det andra, slå rekord och ladida.
Jag minns när vi spelade första ES-matchen när vi gick upp senast att jag tyckte det var hur häftigt som helst att vi helt plötsligt hade samma isreklam som ES-lagen. Nu var vi med de stora grabbarna på riktigt liksom.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dream Team:
Ja, lite märkligt. De ska vinna det ena och det andra, slå rekord och ladida.
Jag minns när vi spelade första ES-matchen när vi gick upp senast att jag tyckte det var hur häftigt som helst att vi helt plötsligt hade samma isreklam som ES-lagen. Nu var vi med de stora grabbarna på riktigt liksom.
Isreklamen(!).
Perspektiv.