El Maco: Kan rakryggat säga att jag aldrig någonsin stått i en Sundsvall Hockey-klack, däremot går inte heller jag fri från den mörka tiden, den rutiga muteringen under sammanslagningen. Då stod man där, hade liksom inget annat val. Och visst fan, man trodde på det man gjorde också. Då. Åkte på bortamatcher till Umeå och så...minns en beryktad borta mot bajen t.ex. Torsk med 2-4 el nåt men det bestående minnet är en stupfull Bulla som vacklar nedför en trappa, iklädd en gammal TIK-matchtröja och vrålar "TIMRÅ IK!!"
Då visste man. Då förstod man vilken den rätta vägen var.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då visste man. Då förstod man vilken den rätta vägen var.
Redigerad kommentar