Dream Team: Bilan vore en barmhärtighetsgärning, du är bortom all räddning. ;)
Nåja, kan sträcka mig till följande bikt; under förra Golgatavandringens inledande år höll man ju på olika lag i olika serier. Timrå var inte i närheten av ES så följdaktligen krävde grupptrycket att man valde ett favoritlag i ES också. Mitt val föll på Leksand.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nåja, kan sträcka mig till följande bikt; under förra Golgatavandringens inledande år höll man ju på olika lag i olika serier. Timrå var inte i närheten av ES så följdaktligen krävde grupptrycket att man valde ett favoritlag i ES också. Mitt val föll på Leksand.
Så, nu var det sagt.