Ställer mej bara frågan, vart ligger likheten med att vara Ordförande eller annan Ledarmot i en förening, och vara Klackledare????
Är f-n inte styrelsen sak att vara klackledare, de ska stå ansvarig för beslut, och inget mer i princip, sedan får medlemmar hjälpa till, tror mycket väl att styrelsen tar emot er hjälp, om ni erbjuder er,,,,,,,Okey de ska setill att saker blir gjorda, men inget säger att de ska göra ett själv,,,,,,,,
Däremot om korten men det ska jag ta någon annan stanns,,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är f-n inte styrelsen sak att vara klackledare, de ska stå ansvarig för beslut, och inget mer i princip, sedan får medlemmar hjälpa till, tror mycket väl att styrelsen tar emot er hjälp, om ni erbjuder er,,,,,,,Okey de ska setill att saker blir gjorda, men inget säger att de ska göra ett själv,,,,,,,,
Däremot om korten men det ska jag ta någon annan stanns,,,,