1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 15787

Sv: Vad är det som händer.......
Att våran ordförande eller styrelse inte jämt står i klacken tycker jag inte gör så mycket. Jag tycker däremot att klacken hittils i år har varit för dålig! Det är egentligen inte så konstigt med tanke på att om du som ståplats besökare inte vill stå på kortsidan så måste du stå i klacken. Detta kan för mig och många andra upplevas som väldigt frustrerande när våra spelare behöver stöd på isen men det bara går inte att få med folket i en ramsa,nästintill en handklapp. Här är vårat problem om det nu kan ses som ett - det gäller ju bara att vi supportrar tar i ända ner från tårna nästa match!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer