1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 15788

Sv: Vad är det som händer.......
Friskan: När jag är på en match så jobbar jag oftast som PV och då är de som så att vi tyvärr inte får stå o gorma o skrika o heja o så, men annars när jag är där "privat" så står jag ALLTID iklacken och skriker o hejjar på TIK! Sedan så är det ju så att Uhlin den yngre har iklätt sig rollen som han som står där nere och skriker, han har till o med blivit något av en PR grej för Timrå(Syftar på reklamen). Då tycker jag att han borde göra som jag gör när jag är där privat, o det är att försöka få andra att hejja fram TIK, men hans roll är enligt mitt tycke helt annolunda gäntemot min!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer