Bra synpunkt Malin. Sedan tycker jag jag de som nu utpekas som klackledare ska ta åt sig av äran också. Bakom kritiken som vi ser idag finns ett kanske outtalat beröm. Ni var j-vligt bra. Comeback? Sean tror jag att klacken har blandats ut med folk som stått på andra platser i hallen förut. Som sagt det är bara att öka nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sean tror jag att klacken har blandats ut med folk som stått på andra platser i hallen förut. Som sagt det är bara att öka nu.