I kväll är man en djävulsk stor och stark blågul Viking - Heja Sverige och tack som fan för detta första VM-guld på hemmaplan någonsin! Fuck Schweiz, jävla joddlare... Kanon! Vi är bäst! Fuck off resten av världen... Sweden rocks!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I kväll är man en djävulsk stor och stark blågul Viking - Heja Sverige och tack som fan för detta första VM-guld på hemmaplan någonsin! Fuck Schweiz, jävla joddlare... Kanon! Vi är bäst! Fuck off resten av världen... Sweden rocks!