1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1580817

Sv: Apropå nånting...
Ken Åslund: Ja den 10/8 då truppen från 2000 som tog upp Timrå till ES återförenas o möter dagens trupp. Nice.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

Det känns ju fruktansvärt meningslöst nu. Hade man gjort det vid till exempel 10-årsjubileumet så hade det varit en fin hyllning. Men nu när vi till slut har ramlat ur så ska de komma hit och möta några av de som varit med och raserat det de byggde upp. Eller i alla fall de som fått den otacksamma uppgiften att påbörja en ny klättring. Låter ju som upplagt för en riktig partystämning verkligen. Men det är klart det kan ju vara roligt att få sitta och nostalgidrömma sig tillbaka en stund då verkligheten lär bjuda på ett brutalt uppvaknande några veckor senare.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer