1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1580841

Sv: När tänker Timråborna börja gå på bra hockey?
El Maco: Du har rätt som vanligt när det gäller populariteten. Men frågan kvarstår. Varför går inte Timråfolket på hockey? När de har chansen att se Sveriges bästa lag.

Svarskommentarer

Sv: När tänker Timråborna börja gå på bra hockey?

Dunc: Vart kan man se var matchernas besökare bor? Eller tänker du att alla Timråbor ska gå på alla matcher bara för att de bor i Timrå?

I allmänhet kräver väl Timråbor som andra att de vill få valuta för pengarna och tiden de lägger på hockey och de följer alla trender också som bortskämd med ES-hockey, TV-sändningar, dåliga resultat hemma etc. Medan det även finns många Timråbor som är supportrar som är där i ur och skur.

Jag ser inte att det finns ett uttalat problem kring det här och jag tvivlar på du har underlag för det.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer