1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1581950


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

zita: Jo, jävlart. Jonte är "värd" den chansen lika mycket som ni skulle tycka Lander vore "värd" att återkomma till Timrå efter att han efter er framtida uppgång till ES skulle krita på för...Luleå, lira där en 5-6 säsonger, snacka skit om Timrå och Sundsvall som orter.

Men jag är "rädd" att Jonte kommer att få dra på sig den svartgula tröjan nästa säsong. Han besitter ju fortfarande en del skils och kommer väl att tacka ja till vilket skitkontrakt som helst.

Men mig personligen så gör det inget om så inte blir så. Inget alls.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...