Timrås klack kännertäcknas som "gulliganer" runt om i landet, men i Timrå ishall är supporterskocken ett problem ?, man fattar ingenting. Jag tycker att det borde finnas mycket hjälp att få till supporterklubben, men kanske supporterklubben har blivit "för bra" jämfört med övriga ?.
Jag tycker allt är kanonbra för övrigt. Timrå IK är dom bästa och Supporterklubben gör ett toppjobb !.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker att det borde finnas mycket hjälp att få till supporterklubben, men kanske supporterklubben har blivit "för bra" jämfört med övriga ?.
Jag tycker allt är kanonbra för övrigt.
Timrå IK är dom bästa och Supporterklubben gör ett toppjobb !.