Stava är tydligen svårt. Så här skulle det se ut...:
"Om detta skall ske med hjälp av avspärrningar eller information är upp till ansvariga (framförallt då matchvärdar/SK) att avgöra men klart är att man nog bör överväga en åtgärd."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Om detta skall ske med hjälp av avspärrningar eller information är upp till ansvariga (framförallt då matchvärdar/SK) att avgöra men klart är att man nog bör överväga en åtgärd."