Apropå ingenting. En halvrolig/irriterande sak inför matchen var när speakern hade en bunt saker att säga (varav inget var intressant för mig personligen) samtidigt som Västerås och vår klack försökte överrösta varandra....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Apropå ingenting. En halvrolig/irriterande sak inför matchen var när speakern hade en bunt saker att säga (varav inget var intressant för mig personligen) samtidigt som Västerås och vår klack försökte överrösta varandra....