erathoo: Jag tror att kollapsen berodde på att skallarna inte kunde hantera icke-kunnandet. Det måste man jobba på. Spela konsekvent efter sin gameplan, även då man möter bättre motstånd. Inte uppfinna nya sätt att förlora på.
Bragd-Birger: jo, det stämmer ... var lite det jag menade också, hur hanterar man att man inte räcker till - frustrationen/improvisationen i fredags var inte rätt metod....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer