hubbenorlen: det är det...å andra sidan är det väl som det är som oftast, när man kommer in detalj så är det förvånande hur dålig koll folk har ibland?
Jag menar, man har lärt sig hur man ska göra för att det ska funka, och då gör man så...när det inte funkar skiner det igenom att samma person ofta inte har både det teoretiska och praktiska kunnandet....
men, som du säger, om dom är mottaglig för konstruktiv kritik är villiga att lära så är det jättepositivt. och det är ju guld att öht kunna följa matchen.. :-D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hubbenorlen: det är det...å andra sidan är det väl som det är som oftast, när man kommer in detalj så är det förvånande hur dålig koll folk har ibland?
Jag menar, man har lärt sig hur man ska göra för att det ska funka, och då gör man så...när det inte funkar skiner det igenom att samma person ofta inte har både det teoretiska och praktiska kunnandet....
men, som du säger, om dom är mottaglig för konstruktiv kritik är villiga att lära så är det jättepositivt. och det är ju guld att öht kunna följa matchen.. :-D
Redigerad kommentar