Jag håller fullständigt med. Och vi på forumet m m kan ju inte hålla på och lalla på i evighet heller. Men det är brutalt värdelöst att laget ska förstöra vår goda stämning som varit under hösten... Skit!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag håller fullständigt med. Och vi på forumet m m kan ju inte hålla på och lalla på i evighet heller. Men det är brutalt värdelöst att laget ska förstöra vår goda stämning som varit under hösten... Skit!
Läggning nu, tror jag...