1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1591595

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Andersson: Självklart bör vi vinna rätt matcher och gärna krydda med poäng mot de bättre lagen.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Sedan undrar man lite var vissa Supportrar har tagit vägen. Jag blev rörd till tårar när jag såg en bild på min förstfödda dotter, Lill-Hempan, i en buss på väg till Örebro häromåret. Själv var jag inte med och hade ingen som helst koll, men fan vad glad man blev över att se henne där. Kanske fanns där ändå någonting där i min i övrigt bristfälliga uppfostran... Men nu kan jag inte se henne där längre. Det känns trist. Åkte vi ur lagom till att hon blev TIK-are, precis som jag en gång? Jaji, ungarna får väl gå igenom samma Golgata-vandring som deras åldrande pappa gjorde en gång i tiden. Inte mer än rätt... Fan! Men i så fall får hon vänta länge på det roliga...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer