Helt rätt Madde. Alla är väl där för att heja på laget, egentligen. Sedan får väl några hejarklacksledare dra igång hela läktar´n Jag tror alla hejar, om man dras med av en proffsig ledare.
Varför inte Kjell Lönnå "Hela läktarn sjunger" eller "kulturhusets läktarkör"........
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla är väl där för att heja på laget, egentligen.
Sedan får väl några hejarklacksledare dra igång hela läktar´n
Jag tror alla hejar, om man dras med av en proffsig ledare.
Varför inte Kjell Lönnå
"Hela läktarn sjunger" eller "kulturhusets läktarkör"........