1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1593520

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Stjärtgosse? ;)

Nä men tror du inte det då? Några hundra skillnad borde det väl kunna bli om man tänker på de som hellre väljer den viktigaste fotbollsmatchen för landslaget på länge(Finns ju folk som gillar fotboll också även fast vi inte håller på med sånt på detta forum). Samt de som tycker det är trevligare att ta med sig barnen 16:00 på en lördag än 19:00 på en fredag med "risk" för förlängning och trötta barn. 


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Jo det tror jag.
Hade matchen spelats under playoff kvalet hade det kommit 300 pers. max. Då tar jag i kraftigt dessutom.

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: För övrigt undrar jag varför detta forum ändrar på vissa ord! T.ex. så blir fotboll ALLTID med stort f fast jag inte vill det. Har för mig lagnamn som timrå, modo, hv71 ändras automatiskt också. (Skrev dessa tre med små bokstäver för att se vad som händer.)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer