1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1593722

Sv: Apropå nånting...

zigge:

Joji, jag skulle nog säga att nästan alla lags fans fungerar i princip likadant. I regel gör de det. Att alla ska avgå och allt sånt där, allt sånt där...

Men det är ju lite roligt för oss fattigstackare från det extremt lilla landskapet Medelpad att vi också får frottera oss med lite glamour. Jag menar, lag som Malmö och Djurgården har ju någon slags aura kring sig. Även Södertälje får nog räknas till klassikerna med sina sju SM-tecken och diverse finalförluster. Och så vi i viss mån, även om vi numera bara är ena fattighjon från en mycket liten kommun med sulfatstinkande fabriker.

Jag höll nästan på att glömma Björklöven, men jag vet vilken dy de varit i...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
.....  HÅVE  åker ur i år 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer