1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 159567

Sv: Linköping-Timrå IK
Smokey:

Skulle nog tro att det beror på störningarna som uppstår via snöslungans vilda dån. Jag får nog ta och byta ut kardanpinjongskondensatorn på slungf-n.

Pilsnern är dock redan införskaffad som alltid när TIK-spelar. Själv så känner jag det väl som om abstinensbesvären kommer krypandes inpå när det är så här långa uppehåll mellan pilsnerna/matcherna.

Apropå Bostongurka (hackadgurka) och gud vet alla namn på denna delikatess. Ett tips är att införskaffa dig en liten sådandäringa miniburk som du sedan kan ha i innerfickan och avnjuta närhelst du känner för det. Ingen gurka, ingen korv, det är reglerna som gäller när man ska käka "raggarballe med svängdörrar."

Nä nu måste jag ut i snöstormen och ställa in snöslungan på rätt frekvens.....Hempen phone home!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer