Har pluggat här nere sedan 1997. Inte missat TIK en endaste gång i Stångebrohallen. Brukar vara lite glest med supportrar (förutom trogna TIK08 och TIK Bergslagen). Hoppas det kommer ett gäng hemifrån kommunen idag.
Jag undrar om det finns intresse av att hitta på något skoj i Linköping 12/12 då TIK kommer hit igen? Jag har bra kontakter inom restaurang- och festvärlden i Linkeboda. Vi pratar lite inom Norrlands Nation (Studentförening) att fixa en hockeyfest då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag undrar om det finns intresse av att hitta på något skoj i Linköping 12/12 då TIK kommer hit igen? Jag har bra kontakter inom restaurang- och festvärlden i Linkeboda. Vi pratar lite inom Norrlands Nation (Studentförening) att fixa en hockeyfest då.
Skulle var kul med synpunkter.
Magnus Andersson