1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1597604

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2013-11-11
Vargher85: Murley har visat mer Timråhjärta än nämnda herrar tillsammans. Det är lite det jag menar när jag tjatar om avsaknaden av spets...det handlar inte b a r a om brist på pengar. Det handlar ju lite om hur man gödslar med dem också. Jag hade önskat lite mer innovativa idéer för som laget är byggt nu har man valt att inte chansa alls. Chansa på att det skulle kunna bli succé alltså. Det här laget är byggt för att harva, det enda säkra är att det aldrig någonsin kommer tillhöra toppen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer