Jag var med bland annat när vi torskade med 10-0 hemma mot Löven hösten 1981. Fast då hade man inte en tanke på att någon spelare tog till flaskan kvällen före match. Det var först långt senare man läste sig till något dylikt. Om det nu stämmer. Fan vet...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Isstadion:
Jag var med bland annat när vi torskade med 10-0 hemma mot Löven hösten 1981. Fast då hade man inte en tanke på att någon spelare tog till flaskan kvällen före match. Det var först långt senare man läste sig till något dylikt. Om det nu stämmer. Fan vet...
Redigerad kommentar