På det viset. Jag skyller på att jag faktiskt inte läste på forumet i går. Låg bara hemma i sängen och lyssnade på musik. Men medge att det var smart av mig att lista ut att jag blev roxettad. De enda ledtrådarna var ju trots allt Per, Marie och spela trummor. Här har ni en riktigt ljushuvud (även om jag numera färgar frisyren mörkbrun för att dölja det faktum att det har blivit alldeles för grått).
Tung dag i dag. Bakis och slut på antiångestpiller. Fan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
El Maco:
På det viset. Jag skyller på att jag faktiskt inte läste på forumet i går. Låg bara hemma i sängen och lyssnade på musik. Men medge att det var smart av mig att lista ut att jag blev roxettad. De enda ledtrådarna var ju trots allt Per, Marie och spela trummor. Här har ni en riktigt ljushuvud (även om jag numera färgar frisyren mörkbrun för att dölja det faktum att det har blivit alldeles för grått).
Tung dag i dag. Bakis och slut på antiångestpiller. Fan!