Aha, två dygn. Vad ska jag då skylla på? Att jag var så jävla full att jag inte fattade vad jag läste? Nja, minnesförlust snarare. Delirium och sånt där. Var nästan orolig över att få ett epilepsianfall i dag. Men det verkar som att man klarar sig ändå. Till skillnad från förra hösten...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad:
Aha, två dygn. Vad ska jag då skylla på? Att jag var så jävla full att jag inte fattade vad jag läste? Nja, minnesförlust snarare. Delirium och sånt där. Var nästan orolig över att få ett epilepsianfall i dag. Men det verkar som att man klarar sig ändå. Till skillnad från förra hösten...